• iwannarock

Vad trodde DU dom sjöng???

Jag satt och funderade här förut på hur många låtar man hört och vissa som man faktiskt lyssnat MYCKET på och trott att dom sjunger något helt annat än vad dom faktiskt sjunger.Så kom med "era" texter Kan bli sjukt roligt.

Här har jag några jag har sjungit till mycket

Cheryl Crow: What if god was one of us just a SLUT like one of us      Ja helt sjukt men det va så jag sjöng  och efter ett bra tag undrade jag va fan jag höll på med.

Ebba Grön Die Mauer: Sussane stod SJÄLVSTICKULERAD (hahah stickulerad va fan är det???)

Manowar: Hail and kill men jag sjöng EN GÅNG TILL :-/  

En kompis sjöng till Dude looks like a lady men hon sjöng DOODOO (bajsa) like a lady

Min mans version av Låten Black diamond med KISS, Mc Diabol       

En annan kompis trodde att Hammerfall sjöng STÅNG KORV men dom sjunger Stone Cole           

• Svar på tråden Vad trodde DU dom sjöng???
  • MiaMajsan

Lambada: Shåra mussifoj hejjondera shåmifeshoraaa. Sjunger nog så fortfarande :P

• iwannarock
    MiaMajsan skrev 2011-08-26 19:43:27 följande:
    Lambada: Shåra mussifoj hejjondera shåmifeshoraaa. Sjunger nog så fortfarande :P
    Hahah ja den låten vill jag inte ens tänka hur det har låtit när jag sjöng
  • Bedhead

Sommer of 69, jag trodde:

"I had my first real sex dream"

Tydligen handlar det om någon tråkig djävla gitarr:

"I had my first real six string".       

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • sofiaandersson

Klassikern - Bryan Adams och "Summer of sixtinine", vem trodde INTE att han sjöng "I got my first real sexdream"????

När jag var liten var jag hundra på att versen "lurvig var pälsen" från Mors lilla olle gick "rullvista pälsen" =) Vad fan är rullvista liksom?

• iwannarock
    Bedhead skrev 2011-08-26 19:58:38 följande:

Sommer of 69, jag trodde:

"I had my first real sex dream"

Tydligen handlar det om någon tråkig djävla gitarr:

"I had my first real six string".       

Ja det hade ju varit betydligt bättre om det va sex dream
  • Poojess

En klassiker...
    Röven raskar över isen, röven raskar över isen....sjöng så tills rätt så sent :)

• Isabellee

En kompis till mig sköng poison låten "your poison running 2 my face" Hon var visserligen 13 år.. En annan kompis var 26 år.gammal och skönt!".klappa händerna när du är riktigt klar" hon ringde sin mamma helt.förtvivlad att.hon hade sjungit fel i över 20 år :D

Svar på tråden Vad trodde DU dom sjöng???